wtorek, 26 czerwca 2012

Panorama LeSage

Czyli jakiś czas temu spodobały mi się kolczyki ROSA i napisałam do właścicieli prośbę o wykorzystanie wzoru PANORAMA się zgodziła i powstały takie oto kolczyki. A dokładnie 5 par kolczyków. No i postanowiłam tą moją małą kolekcje zatytułować Panorama LeSage . Aniu bardzo dziękuje za pomoc w stworzeniu tej mini kolekcji
Szara Iskra 

                                          Turkusowa Malina

                                          Czerwono -Czarny

                                          Błękitna Laguna

                                          Cyt rynkowa Limonka


2 komentarze:

  1. jakich nici użyłaś ????
    Bardzo mi się podoba to duże koło też się nosiłam z takim zamiarem :))) Świetny pomysł duża przestrzeń :))
    turkusowa malina mi się najbardziej podoba :)))

    OdpowiedzUsuń