poniedziałek, 26 marca 2012

wymianka wiosenna wysłałam i otrzymałam

Wracam ze sklepu a tu paczuszka  dla mnie miodzio po prostu. Wiosenna wymianka była organizowana przez angeluS zobaczcie co dostałam a moją wymiankową parą była Tobatka. Dostałam od niej karteczki do skrapkowania filc w przeróżnychkolorach zakładkę do książki przywieszkę do komórki i kwiatuszka drewienka do decoupage koraliki Toho i słodkości dardzo dziękuje za prezenty









A ja wysłałam serwetki do decoupage koraliki kwiatuszki kolczyki fimo słodkości i kwatki szydełkowe

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że zawiedziona nie jesteś. :) Przepraszam, że dostałaś wymiankową paczkę dopiero po weekendzie, ale.. Tzw. "przyczyny niezależne" mnie pokonały... Jeden dzwonek luźny - pomyślałam, że na pewno znajdziesz dla niego zastosowanie, nie przyczepiałam go nigdzie :)

    Tobie również dziękuję za zabawę i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń