poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zrobiłam sobie Gośkę

Tak, Gośkę bo od niej dostałam masę koralików. Długo nie wiedziałam co z nimi zrobić bo są dość duże, ale po długim namyśle powstało takie cuś

Bransoletka


 Zapięcie najzwyklejsze w świecie Dwa kółka z Tymbarka i Haczyk


Z przodu


Naszyjnik . Jak będzie pogoda to zaprezentuje go na modelce


 Kolczyki inne niż wszystkie kółka obrobilam na szydełku kuleczkami i powiesiłam na haczykach

Gosiu bardzo dziękuje za koraliki ;-).Tobie dedykuję ten komplecik.
 Zostało mi troszkę koralików więc wykombinuje jeszcze coś z nich tylko nie wiem co  ;-)
Jakieś pomysły, sugestie ????? Zapraszam również na Facebooka ;-)
 https://www.facebook.com/agnieszka.sowinska.752

2 komentarze:

  1. naszyjników nie noszę...ale taką bransoletę i kolczyki chętnie bym założyła...eksplozja barw a mimo to taka łagodna!! :)
    świetnie to wykombinowałaś!!!
    pracocłonne!! oj...podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że barwa koralików jest niesamowita. Może nie pracochłonne ale nerwowe bo nić się strasznie zwija co mnie wkurzało bo się ciągle wszystko plątało.

    OdpowiedzUsuń