poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Podsumowanie wymianki i magnetyczny poniedziałek

Ale się złożyło, w ten sam dzień co moja p ołóweczka robię podsumowanie zaległej wymianki.
Nie powiem moja paczuszka w porównaniu z paczuszką którą otrzymałam wypada skromnie. Ale juz jesteśmy umówione na następną prywatną wymiankę więc nadrobię czymś extra.
Ok zacznijmy od tego że wymiankę zorganizowała Daria a moją parą była Marta
To co otrzymałam od Marty to przepiękne obrazki przydasiowe nici i pycha słodkości.No i oczywiście kartka
Całość paczuszki
 (myślę że o niczym nie zapomniałam)
 Kartka
 Jeden z pierwszych obrazków Irys
 Drugi to tulipan
 A trzeci to żonkil
Przepiękna wymianka. Bardzo się cieszę.
A  wszystkich ciekawskich zapraszam na bloga Marty zobaczycie co ja dla niej przygotowałam.
A teraz magnetyczny poniedziałek. Wczoraj dostałam przepiękne magnesy z Rygi od mojej koleżanki Diany.



1 komentarz:

  1. Piekna wymianka, te hafty sa przeurocze:) no i kolekcja sie powieksza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń