niedziela, 26 maja 2013

Zakupy,kawa,i wyjazd

Wielkimi krokami zbliża się masz wyjazd. Nie wiem czy w Birmingham sa sklepy z koralikami więc mam pretekst do zakupów. A oto część z nich

Matowa zgniła zieleń

 Cytrynkowy żółty

Sliwka

Zdj w przybliżeniu bo powyższe jest kiepskie


Popiel błyszcząca

Czerwień

Zieleń błyszcząca

 Taki sznur dostałam od Michalinki (kobitka  co jakiś czas mnie obdarowuje koralikami i niciami ;-))


Tu kupiłam Koralium w Katowicach, Lena biżu w Chorzowie;-)

A Tu zbiór dodatków które mi wpadły w oko

Przed wyjazdem postaram się jeszcze opublikować torebki które spędzają mi sen z powiek.
Moje drogie nie wiem jaki będe miała dostęp do internetu ale postaram się nie zaniedbywać bloga. Coś się wymyśli.Jeżeli jest w środ was czytelniczka z Anglii to proszę mogła byś mi napisać gdzie można tam zakupy koralikowe zrobić??

                                            Pozdrawiam serdecznie i idę na Kawę jak w tytule ;-)
                                          A do kawy standard ciacho

                                         
                                       A dla wszystkich Mam z okazji ich święta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz