sobota, 20 lipca 2013

LATO

Długo zastanawiałam się nad wyzwaniem w kreatywnym kufrze temat Lato. Dzisiaj dostałam natchnienia sprzątając w torebce. Znalazło się tam sporo biletów autobusowych, więc postanowiłam je wykorzystać w pożyteczny sposób.
Większość osób szuka pracy na wakacje czyli w okresie letnim. Ja obecnie jestem w Anglii i do pracy jeżdżę autobusem. Przedstawiam wam moja interpretację Lata

Bilety które znalazłam posłużyły mi do wykonania kółka-koralika


Miniatura Autobusu. Na moim powinno pisać Birmingham.


Kółko koralik z biletów autobusowych


A całość razem prezentuje się tak


Dodatkowo w ręce wpadła mi pacyfka




Tak prezentują sie moje Letnie kolczyki. Oczywiście nie była bym soba jak bym czegoś nie zrecyklingowała. Pomysł biletów autobusowych chyba nawet mnie zadziwił ;-)




Pomysł ten zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze Lato


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz