niedziela, 9 sierpnia 2015

Kwiaty dready i podsumowanie

Z Portygali oprócz muszli przywiozłam sobie odszczepke papirusa. Bidula się tak męczy że myślałam że już nic z tego nie będzie. Wczoraj podlewając kwiatki odkryłam mały kiełek. Hurra Papirus się puścił ;-)


 Drugim moim kwiatkiem którym chciała bym się pochwalić jest Imbir. Zauważyłam że korzeń zaczyna puszczać pędy, wsadziłam go do ziemi i oto co wyrosło do tej pory

Uwielbiam hodować różne roślinki.
Kolejną rzeczą którą odkryłam nie dawno są dready. Odkryłam nie dawno brzmi śmiesznie ale chodzi mi o to jak je zrobić. Męczyłam się i męczyłam ale mam już pierwsze dreadlooki syntetyczne.




A na koniec chciałam zrobić podsumowanie tygodnia
Dzisiaj jeszcze nie wiem w jakich kolczykach i gdzie wyjdę ale zapowiada się piękny słoneczny dzień więc znowu mam trudny wybór


Kolczyki poukładałam według kolejności noszenia. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę 

1 komentarz:

  1. Gratuluje wspaniałych roślinek. To bardzo cieszy jak puszczają nowe pędy.. Super, niech Ci rosną zdrowo i pięknie.
    A kolczykowe podsumowanie, pięknie się prezentuje. Te podłużne łezki, moje ulubione, ale to już Ci pisałam że wpadły mi w oko ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń