środa, 18 listopada 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

Często spotykam na waszych blogach posty pt wspólne dzierganie i czytanie. Poszperałam i postanowiłam się przyłączyć do wspólnej zabawy.
Książki po prostu pochłaniam, uwielbiam kryminały, romanse i książki obyczajowe.
W tym tygodniu na czytniku znalazła się Jodi Picoult ze swoją książką Karuzela uczuć lub W imię miłości. Dlaczego dwa tytuły? Książkę tą czytałam już jakiś czas temu właśnie pod tym drugim tytułem, a na czytnik zakupiłam pod tym pierwszym.
Książka opowiada o miłości dwojga nastolatków. Dzieciaki wychowywały się razem byli nie rozłączni, aż pewnego dnia dziewczyna wpada na pomysł popełnienia wspólnego samobójstwa.
Książka od początku do końca trzyma w napięciu, czyta się ją jednym tchem.
Gorąco polecam, Jeżeli ktoś chętny mogę wysłać meilem w wersji E PUB.
 A co do dziergania. Znowu mnie wzieło na kolczyki. Zajęcie bardzo wkręcające Polecam.
Dziękuję http://www.makneta.com za zorganizowanie zabawy



Miłego wieczorku oraz zapraszam na moje CANDY

7 komentarzy:

  1. Zaczynamy jednocześnie :))
    Książek tej autorki jeszcze nie czytałam, ale czytałam dużo pozytywnych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dołączyłaś do nas :-)
    Ciekawa jestem Twoich kolczyków. Kiedyś zrobiłam naszyjnik z drobnych koralików wplecionych w sznurek jutowy. Muszę go kiedyś pokazać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w WDiC - mam nadzieję, że będziemy spotykać się co środę. Kolczyki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. tej nie czytałam. Brzmi ciekawie.. Widzę że powstaje kolejna piękna praca w różach. Kolczyki będą przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię serdecznie na naszej wspólnej zabawie. Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś.

    Jodi Picoult czytałam kiedyś tylko jedną książkę, więc jeśli propozycja wciąż aktualna to podaję maila makneta @ gmail.com
    Czy ty najpierw nadziewasz koraliki na nitkę? Bo to strasznie zniechęcająca czynność jest (nie mam aż tyle cierpliwości)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń