niedziela, 6 grudnia 2015

Post bez tytułu

Czasami mi brakuje pomysłu na tytuł, tym razem będzie tytuł bez tytułu.
Cieszę się że odwiedzających i komentujących jest coraz więcej. W ostatnim poście monotema napisała na temat wzoru moich śnieżynek. Wzór nieco zmoryfikowany ale pochodzi z neta ja pominełam kilka szczegółów w formie pikotków, pikotek? nigdy nie wiem jak poprawie wymówić ani napisać, z resztą z gramatyki i pisowni to ja noga jestem, ehh.
Metogą prób i błędów powstał taki oto wzór


Zaczynamy od 6 oczek łańcuszkai zamykamy koło. potem trzy słupki i trzy łańcuszki i tak sześć razy w kolejnym rzędzie trzy słupki 5 oczek łańcuszka i znów trzy słupki oraz jedno oczko łańcuszka
w ostatnim rzędzie mamy trzy słupki trzy oczka łańcuszka trzy słupki 5 oczek łancuszka i znów trzy słupki przy oczka łańcuszka, trzy słupki i tak wykonane ramę łączymy z oczkiem z poprzedniego rzędu. I mamy gwiazdkę można dodatkowo obrobić ją innym kolorem
Z resztą w blogowym świecie są same mistrzynie szydełkowania więc mój opis morze się schować.
Tu przedstawiam gotową gwiazdkę/śnieżynkę

 A teraz troszkę fotek
Jako mała dziewczynka nie mogłam się doczekać aż mama z Baltony lub Pewexu mi przyniesie kalendarz adwentowy, w tym roku postanowiłam sobie taki również zakupić.
Mój kalendarz z księżniczkami
 Kilerek z za śnieżynek

  Po obiedni spacerek

Piszcie o waszych ozdobach Bożonarodzeniowych ozdobach chętnie je pooglądam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz