piątek, 18 marca 2016

Jak wykorzystać spinacze do bielizny cz.2 Tablica przypominajka

No nie powiem zleciało mi z tym postem. Ale mam nadzieję że wam się spodoba i przyda.
Tutorial na tablice przypominajkę
 Potrzebujemy
Klej ja użyłam wikol
Spinacze do bielizny
Sztywny karton lub tekturkę
Nóż do papieru
Sznurek
Ozdobne tasiemki klejące
Nożyczki
Pędzel do kleju
Hak do zawieszenia



Na równo docięty karton przymierzamy spinacze.


Tekturkę po bokach obklejamy ozdobną taśmą, tak samo jak spinacze.



Gotowe spinacze przyklejamy na nasz kartonik


Przeciągamy sznurek i mamy tablicę niezapominajkę

 
Co jest fajnego w takiej tablicy?
Ja mam wynajęte mieszkanie i wbicie jakiego kolwiek gwożdzia czy kołka nie wchodzi w grę
Taka tablica jest lekka więc można ją powiesić na drzwiach wiedząc że jeżeli spadnie (zakładam taką możliwość nic nie jest idealne) nie stanie się nikomu krzywda. Jak mi się znudzi mogę zrobić kolejną bez wydawania dużych pieniędzy. Może być takiego rozmiaru jaki potrzebuję
Co myślicie o takim projekcie? Myślę że moje wskazówki są w miarę czytelne. Jeżeli nie to pytajcie.
Mój projekcik zgłaszam do LINKOWE PARTY

 

1 komentarz:

  1. Fajna ta tablica. Tak praktycznie z niczego można zrobić takie fajne i pożyteczne coś. Dziękuję za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń